Моника Белучи за филма “Вил-Мария”

Ville-Marie-PosterФилмът “Вил-Мария” представя Белучи като темпераментна сирена, която иска да си възвърне връзката с нейния пораснал син.  Моника Белучи споделя с какво е привлечена, за да участва във филмовия проект “Вил-Мария” на Ги Едоан.


Във филма Софи всъщност играе три отделни роли в една: като актриса, просто жена и като майка. Тя успява някак да прикрие мъката и чувствителността си с работата. Като майка, тя не е тази майка, която й се иска да бъде. Тя трябва да свали маската и да има смелостта да бъде просто себе си. Но първо трябва да разголи душата си. Аз също съм майка и имам две момичета, които все още не са в тийнейджърска възраст и не мога да се отъждествя в този момент. Но ако бях получила тази роля преди 15 години, щеше да е съвсем различно.

Бях изненадана за поканата. Обичам да работя с хора пълни с истории и идеи, които да ме заинтригуват. Може да са напълно различни един от друг – в стила си на работа, в тяхната култура, дори и в техния произход. Тъй като чрез техните таланти, може да се покажат всичките ми страни, които имам, дори и тези, за които не съм и подозирала, че притежавам. Аз съм била проститутка за Бертран Блие и Мария Магдалена за Мел Гибсън, знаеш?
Така че, когато ме заинтригува проекта и хората, аз не мисля колко минути ще бъда на екрана. Става въпрос за това колко време ще е нужно, за да изградя характера на героинята си. Във филма на Ребека Милър “Живот на парчета”, участвах за много кратко време, но ролята е много силна и завладяваща.”

Моника Белучи продължава да ни радва от екрана с най-разнообразни роли. На въпроса дали има възрастова дискриминация във филмовата индустрия след навършване на определена възраст, тя отговаря:
„Дискриминацията не може да се сложи под общ знаменател,  различно е за различните хора. И ние виждаме всички тези невероятни европейски и американски актриси, които аз много уважавам – Изабел Юпер , Шарлот Рамплинг, Джулиан Мур, Кейт Бланшет, Мерил Стрийп. Разбира се , тези жени все още имат шанс да играят много силни роли, със секси присъствие и подчертана  женственост.“

Дали различните фази в нейния живот са променили подхода ѝ към актьорската работа?
Мисля, че личността създава артистът. И мисля, че когато той се изгуби в рамките на своята личност, неговата артистичност също се губи. Защото артистът живее вътре в душата си. И когато не е в мир със себе си, душата си отива. Не може да позволи това да се случи.
Част от интервю на Моника Белучи за Variety.com

За филма „Вил-Мария“
Режисьор: Ги Едоан
Сценарий: Ги Едоан, Жан-Симон Дероше
Участват: Моника Белучи, Паскал Бусиер, Альоша Шнайдер, Патрик Ивон и др.
В кината от 15 април 2016 г.
Разпространява България Филм Вижън

Режисьорът Ги Едоан ни поднася историята на френско-италианската актриса Софи Бернард (Моника Белучи), която пристига в Монреал, за да снима новия си филм. Тя се надява да спечели отново отчуждения си син Томас (Альоша Шнайдер), който живее там. Томас е дълбоко наранен от тайната, която майка му крие, а именно кой е неговият баща. Филмът, в който се снима Софи ще даде отговор на всичките му въпроси.
Междувременно в градската болница “Вил-Мария” парамедикът Пиер (Патрик Ивон) се опитва да се справи с проблемите от миналото си. Той има пълната подкрепа на колежката си – милата медицинска сестра Мари (Паскал Бусиер), но въпреки това не е сигурно дали ще се справи.
Животът на четирима души в болницата “Вил-Мария” ще се промени завинаги само за една нощ.

Leave a Comment

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.